Bild wiiee :)

Bakade pepparkakor igårkväll, men höll på till halv tio så jag orkade inte lägga upp några bilder :P
Och orkar inte det just nu heller, för då måste jag hitta sladden till kameran ;)
Just nu väntar jag på att gå till bussen. Har målat naglarna turkosa, och det är typ coolt även ifall det låter vidrigt.
Efter skolan drar jag hem till Bea, och vi ska se på Twilight =D
Hon börjar också bli lite kär i Twilight :P (Sorry Bea ifall du ser det här)
Efter det ska vi gå på våra syskons lucia på deras skola, skojjskojj :)
Men idag i skolan är det BILD!! :D Förra veckan ritadej jag av Bella och Edward när dom dansar på skolbalen :)
Låten som spelas där; Flightless Bird American Mouth är ganska fin melodi på :) Men texten är totalt värdelös, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0