Ingen bloggning igår? :O

Jag bloggade aldrig igår :(
Och det är knappt så jag hinner det ikväll heller :O Vart tar tiden vägen?
Igår var jag hemma från skolan - ARMEN. Kan inte fatta hur den kan göra så ont! Vaknade inatt för att jag råkade lägga mig på vänster armen och det gjorde så ont :'(
Och ingen tänker sig för och petar till på armen, haha :P Så jag har skrikit diverse fula svordomar idag, hehe :P
Ikväll så var det ridning, göttigt!
Red Tommy-Lee, en 5årig tinkerkorsning, riktigt snygg men ingen höjdare att rida, tyvärr! :( Jättejobbigt att rida i hans trav. Fast galoppen är sååååå skön!
Men man kan ju hoppas att han blir bättre med åren :)
Senaste nytt på hästfronten är att jag kanske ska börja tävla en annan c-ponny, fast inte riktigt säkert än, så säger inget mer, haha :D
Hörs imorn ifall jag inte har pluggat ihjäl mig tills dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0