Julkonserten :)

Uppdaterade inte igår, hann inte riktigt med det :P Så det får bli en uppdatering nu på morgonen istället.
Julkonserten i lördags var riktigt trevlig! Först var det bussen in till Orient Palace, käka där, och sen gå ner till nya Arena Skövde, som är riktigt fin faktiskt!
Shirley, Sonja, Sanna och Måns var riktigt duktiga, och Måns är ju fruktansvärt söt också =) Och väldigt rolig, haha :)
Har inga bilder från det, eftersom jag inte tog med mig någon kamera. Men Vilma har några bra bilder, ska fråga henne ifall hon kan skicka några till mig :D
Riktigt trevligt var det :)
Sen så vid lite efter 23 åkte vi hem, och gick in till grannarna.
Igår, så slappade jag bara, vaknade klockan 12 och då känns dagen lite värdelös, haha :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så fin blogg du har :d

2009-12-19 @ 14:18:41
URL: http://www.linnearannikko.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0