Lördag :)

Idag är det äntligen lördag, skräckblandad förtjusning. För nu är det ju faktiskt en hel vecka kvar tills näst helg.. ;)
Låg och läste lite ur "Om jag kunde drömma" i morse, och kommit fram till att den eller "Så länge vi båda andas" är mina favoriter ur serien.
Men dom har missat så mycket viktiga detaljer i filmen till första boken :P Bland annat kapitlet "Blodgrupp", för det kapitlet har ju en ganska viktig roll :O
Aja, slutsnackat om Twilight.
Idag är det ju lördag, och det innebär GODIS! Och jag försöker övertala mamma till att jag ska få lösgodis igen. Hon har inte velat att vi ska äta det nu när det är influensa. Men nu är jag ju faktiskt vaccinerad, så då spelar det ju ingen roll? :D
Jag är nämligen sjukt trött på Ahlgrens bilar, daim och kinderäggs choklad, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0