Ont i handleden :O

I måndags när jag åkte miniskidor ute i backen i trädgården (hahahaha, det låter så SJUKT konstigt och lätt, men det är verkligen jättesvårt!) så ramlade jag och tog emot mig med handleden och det gjorde jätteont. Sen kände jag ingenting under hela dagen igår, men på kvällen när jag höll i stavarna när jag åkte så kände jag att det gjorde ont i handleden, och nu gör det fortfarande ont! :(

Men ingenting kan stoppa mitt skidåkande haha ;) På fredag blir det troligtvis Billingebacken med Bea, och sen någon gång i helgen kanske vi åker till Falköping, och då ska hon med :D

Det är verkligen kul att åka skidor! Och kommer ni ihåg när jag skrev att jag skulle publicera ett "vill-ha-skidkläder" inlägg? Jag glömde i alla fall bort och göra ett sånt, så jag får väl göra ett nu, haha :D

Nej, nu ska jag dessutom skapa en ny kategori som heter "Skidåkning", haha :D


Kommentarer
Postat av: Linnéa

aah det är jättekul att åka skidor :D

2009-12-23 @ 18:54:13
URL: http://www.linnearannikko.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0