Ridning idag haha :P

Red idag istället för imorgon, eftersom jag inte vill rida kadrilj med 19 styckna andra :P
Så jag red i en träningsgrupp :)
Alla där är superduktiga, men eftersom det vi övade hoppa titt-hinder så var alla på samma nivå typ :)
Jag red Tommy-Lee och han gick SUPERFINT på framridningen och skötte sig jättebra, hoppade med fina språng osv.
Men sen i slutet av passet blev både han och jag trötta, så han försökte springa bredvid hela tiden och jag var så trött att jag inte orkade hålla emot typ :P
Han är riktigt stark, fast det kanske tinker-korsningar brukar vara? Tinkerhästar är ju egentligen en arbetshäst..
Så det blev inget pepparkaksbak idag, det får bli imorgon istället när mormor och morfar är här! =D
Och by the way så är Robert snygg på en del bilder, (fast snyggast är han ju som Edward), fast jag tycker inte att Taylor är ful :P
Bara det att jag stör mig så mycket på Jacob att jag stör mig på Taylor också, blev lite rörigt men ah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0