Skidåkning :D

Idag efter julavslutningen for jag och pappa till alla sportaffärer i Skövde för att kolla efter nya skidor till mig, men vi hittade inga lämpliga så vi åkte till Falköping istället.
Där hittade vi ett par bra Blizzard skidor :D
Efter att vi köpt dom så åkte vi till Falköpinsbacken och åkte lite. Det är bara den svarta och den gröna pisten som har öppnat än, så jag fick premiäråka för säsongen med nya skidor i en svart backe. Men det gick! Även ifall jag inte gillar svarta backar, för det är inte roligt att åka dom, haha :D
Men jag, smartasset, hade glömt mina skidglasögon hemma och det började snöa såndär små stickiga snöflingor, så vi fick åka hem (ingen hade glasögon).
Det gick verkligen inte att åka! Nu ser jag fram emot helgen då det kanske blir Falköping igen, eller Billingebacken med Bea! :D
Men först och främst JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad händer på ditt Jullov då? (:

2009-12-23 @ 11:33:57
URL: http://www.linnearannikko.devote.se
Postat av: Bea :)

åh jag längtar också tills vi ska åka! men vi kanske kan åka både på fredag och lördag om det går?! om du vill :P



jag längtar också först och främst tills julafton !! :D :D :D :D :D <333

2009-12-23 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0