Stallet :)

Idag var det skola och stallet :P
Tog svininfluensa vaccin och har riktigt ont i armen efter den :O Var inte så farligt i början men nu gör det riktigt ont!
Sen var det stallet - vanligt slit där ;)
Vet att jag uppdaterar riktigt segt nu men har verkligen inte tid! :O
Och så har jag beställt ny ridhjälm, klassiskt svart i sammet utan sån där "ventilationsgrej" på, är lite trött på sånna nu och så ser det fjompigt ut när man rider dressyr i hjälm med sån på :P
För nu har jag blivit en riktig dressyr nörd, hahaha :P
Tänk vad framgång i en tävling kan ändra en!
Beställde även vita handskar och en flätkam :)
Imorn blir det skola ifall jag inte har insjuknat i biverkningar av vaccin :( :(

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad hände då? efter sprutan...

2009-12-01 @ 14:53:07
URL: http://www.linnearannikko.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0