Stallet :P

Idag var det skola, ganska tråkigt typ :)
Efter skolan skjutsade mamma hem mig och sen var det direkt till stallet! Jippe :D Har inte varit där sen förrförra onsdagen.
Där blev det hårt slit, samt leda en ponny 10 varv runt stallet eftersom han visade symptom på kolik :(
Ni fick inte se någon "dagens outfit", men jag orkade verkligen inte sätta mig vid datan i morse, satt och läste istället :P
Men kan ju berätta att jag hade på mig svarta jeans, ett gul/mörkgrå randigt långt linne och en svart kofta, enkelt och avslappnat :)
I stallet hade jag på mig gröna Ullredsridbyxor, mörkblå strumpor, stövlar och min svarta klubbjacka ifall någon ville veta det, tårna är så svullna efter att varit så nerkylda som dom varit ikväll :/
Hittade lite saker som jag tyckte det vore roligt att ha:

Kommentarer
Postat av: bea =)

örhängerna var fina ;) <3

2009-11-18 @ 09:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0