Stockholm International Horse Show

SIHS var så jäkla häftigt!
Jean-François Pignon var så himla duktig med sina hästar!
Någon som jag inte gillade var hon danskan som red, kommer inte ihåg vad hon heter, men ingen av hennes hästar gick snyggt och så ökade hon galoppen extremt mycket innan sista hindret så hon red in i det typ :P
Imorn blir det tävling!! Iiiiih vad läskigt, haha :P Första gången jag startar på klubben (alltså inte på Gotland) och jag startar Klubb Mästerskap LC:1 , jag skulle valt Märke II Clear round, ifall jag varit smart, men ah :P Lite sent nu, haha :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh har du tatt den bilden? (:

2009-11-29 @ 10:23:56
URL: http://www.linnearamnikko.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0