Tappat luktsinnet :(

Är på bättringsvägen! Äntligen! Ingen skola för mig idag heller.
Just nu är "symptomen" bara extrem förkylning. Har aldrig någonsin nyst så här mycket, vilket har resulterat i att jag har näsblod jämt och ständigt haha :P
Och så har jag tappat luktsinnet, NEEEEEEEEEEJ. Tänk ifall jag inte får tillbaka det!?! Vad ska jag göra då? Jag kan ju inte gå runt utan luktsinne, det skulle ju kännas hel konstigt. Tänk att aldrig mer få känna den underbara lukten av häst, aldrig mer känna hur äckligt det luktar inne på ICA Maxis fiskavdelning (okej, det skulle jag inte ha något emot att aldrig mer få känna), eller att aldrig mer kunna känna doften av nylagad mat eller parfym? Gud vad hemskt :(
Och just det, igår fick jag parfym av pappa :D Han är allt snäll han :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0