Tvkväll ;D

Sett Twilight filmen nu när jag varit dålig :P Snacka beroende.

Nu ska jag pallra mig ut ur rummet och in i vardagrummet, "Halv åtta hos mig" på tv nu ju! Och sen klockan åtta börjar ju "Ullared", haha, det programmet är annorlunda, eller det kanske är personerna som är med där som är annorlunda?

Var ju på Gekås för två veckor sen, och köade en timme för att få komma in i själva butiken! Helt otroligt!?! Väl inne var det hur mycket människor som helst! Har aldrig sett så många människor i en butik förut. Köpte lite hästgrejor där. Mina grönrutiga ridbyxor därifrån är det många som gillar!
Ni har väl inte missat att Mattiaz som var med i första avsnittet av "Ullared" gjort en låt?

Enjoy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0