Blev inget ;)

Glad påsk! :)
Vaknade för en timme sedan, duschade, och ännu har jag inte visat mig för resten av släkten, haha.
Det är så himla många småbarn inne i mormors hus så jag håller mig ute i mitt ett tag till.
Det är tänkt att jag ska göra påsktårtan, så det kanske är lika bra att jag går in snart och fixar den. Det blir en grön marsipan tårta, med gula rosor på. Innuti blir det vaniljkräm och blåbärssylt.
Ska även ha på mig min ena fina svarta klänning :) Och så ska jag fixa håret till maten, och sminka mig. Hoho, det är mycket som ska fixas, så det är bäst jag sätter fart.

Blev ingen bild från min cykeltur igår. Tog en sväng ner till en annan brygga, där det var soligt och härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0