Gröna kortet kurs.

Var på grönakortet kurs idag i stallet, asså shiit vad mycket det är man ska gå igenom! Blir fan helt tokig snart, är VÄLDIGT nervös inför provet kan jag säga.
Idag gick vi igenom ridsports hemsida, (www.ridsport.se), TDB, tävlingsteremin med mera :D
Nästa gång är det lastningsprov.
Sen visa häst vid hand tror jag.
Ojojoj.
Är i alla fall sjukt taggad på att börja tävla! Även ifall det inte blir lokal direkt så lär det nog bli någon/några pay'n'jump och klubbtävlingar till hösten! wiiihoo. (ifall jag klarar provet vill säga)

Imorn så ska jag råplugga tävlingsreglementen i hoppning och dressyr, läsa igenom grönakortet kursens kursmaterial.
För det här provet är seriöst det viktigaste jag kommer att göra i hela mitt liv, helt seriöst Image and video hosting by TinyPic
Förfasen viktigare än nationella i nian.

Är dessutom första helgen på evigheter jag är hemma! Och inte har massa annat för mig, skiiiiitskönt! Känns knappt som om jag varit hemma alls :s I alla fall sköönt att vila upp sig från småkusinerna ;)




1. Mr X öga
2. Prinsessan speglar sig i vattnet.
3. Söta Rose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0