Segaste dagen + inget plugg. (Oups)

Skola idag, seg dag, även om det inte är den segaste ;)
Åkte hem, bakade en kladdkaka (som jag för några månader intalade mig att jag aldrig mer skulle äta), men den blev supergod, har några bilder på den, men dom är i kameran och jag orkar inte lägga över bilderna ikväll.
Hade tänkt plugga hela eftermiddagen, men det blev inte så! Känner mig rätt säker på alla glosor + grammatik och så, så det är lugnt! :D
Kan ju trots allt plugga lite i morgonbitti ;)

Otroligt skönt att det är fredag imorgon, veckorna går faktiskt väldigt snabbt, även om det inte alltid känns så på måndagarna ;)
Efter tisdagarna är ju skolveckan i princip över, så känns det för mig i alla fall.


Grillade i söndags, sååå otrooooligt gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Va kul :D jodå, men har mest pluggat åså !

2010-04-15 @ 23:36:22
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0