Ser fram emot.


Ingenting är rankat, alltså bara för att det är först i listan, ser jag inte fram emot det mest.


Ska åka till Helsingborg om några helger, och vi ska väl mest ta det lugnt och fixa till kåken där lite också. Dock är det lite läskigt eftersom det varit inbrott i huset, och jag gillar inte att vara där själv! Men det ska jag nog inte behöva bli Image and video hosting by TinyPic
Skiiiitdålig bild fotad på kvällen (mörkt ute) inne i matsalen i huset.

Ska bli sååå skönt att åka iväg en vecka! Ledig från skolan och komma till ett varmt land! Och såklart bli brun och fin! Image and video hosting by TinyPic

Självklart årets viktigaste "firar helg"! Sommar, sol och massor med bad, kan det bli bättre? Njaa, kanske inte Image and video hosting by TinyPic Vart den ska firas i år är inte helt spikat än, men det finns minsann planer, haha Image and video hosting by TinyPic Hoppas på bättre väder iår! Eftersom att det regnade och höll på i Skåne förra året Image and video hosting by TinyPic

På bild är det dåliga vädret förra året.

Längtar tills det är dags att få hem/köpa den större båten, som vi vart på väg att köpa vääääldigt länge. Hehe. Men fortfarande inte helt spikat att det blir just den båten, krångligt värre Image and video hosting by TinyPic

Någon slags random google bild på en sån båt vi vill ha!

Åh, tusan vad jag längtar! Image and video hosting by TinyPic Få träffa Jonna, Hanna och Matilda igen! Saknar er tjejjer! Image and video hosting by TinyPic Och Brio, min lilla gulleplutt till fjordhäst!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Längsta inlägget ever, men mest bilder Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer
Postat av: jeanette

sv. ja visst är den fin :)

allt bra med dig da?

2010-04-24 @ 23:02:05
URL: http://jeanet.blogg.se/
Postat av: jeanette

sv. jaså vadårå? :) jotack de e bra med mig, lite trött bara

2010-04-24 @ 23:12:27
URL: http://jeanet.blogg.se/
Postat av: jeanette

åhnej :( sånt e så himla jobbigt. Hoppas de blir bättre snart :D

2010-04-24 @ 23:24:39
URL: http://jeanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0