Strike a pose.

Fick något ryck förut och fick för mig att dansa alla danser jag lärt mig, haha. Så i mitt rum stod jag framför spegeln och körde alla danser till musik. Hehe.
Jättevarmt blev det i alla fall så jag bytte till shorts, och fick för mig att ta kort, haha. Värsta posen, nej men, typ. Image and video hosting by TinyPic

Mina ben är så äckligt bleka så det finns inte! Nu måste det vara bra väder i Kreta när jag ska dit, annars vet jag inte vad jag gör Image and video hosting by TinyPic (Japp, det är stökigt i mitt rum)

Har i alla fall precis kommit hem, har varit ute och gått i en timme ungefär, så himla skönt! Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0