NEEEEEEJ.

Orkar inte vänta på säsong 4 nu! Vill se ännu mer Gossip Girl, älskar det som fan. Det är mitt liv nu, och det enda jag tänker på typ. Shit vad jag älskar serien, och jag är helt klart besatt av den.
Vill inte vänta, vill veta allt som händer nu! Vill veta hur det går för Georgina, Chuck, jag alla som råkade ut för någonting i slutet av säsong 3.

Vill att det ska bli Blair och Chuck igen, det måste bli dom! MÅSTE.
När jag äntligen bjuder på bild, så blir det en google bild, haha.
Förresten så kommer ny header någon gång snart tror jag nog, är lite sugen på det, haha.

Godnatt :D

Kommentarer
Postat av: hanne

NEJ, jag hatar chuck. han har världens största huvud haha :(

2010-08-28 @ 19:14:31
URL: http://hannefonnhartikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0