Ohyeeeay.

Gissa vem som ska vara med på Sindarves förstasida? JAAAAAG. Haha, hihi, hoho, hehe. Nej, men riktigt najs faktiskt.
Idag har jag varit och badat i Blå Lagunen, ifall ni är på Gotland, åk dit, rätt långt från Visby, men grymt coolt. Det är i ett gammalt kalkbrott, vattnet är helt turkost och så är det ganska djupt, helt awesome!
Åker tillbaka till Skövde på fredag, fuuuuuck.
Nästa sommar ska jag vara på Gotland lääääääääängre.
I förrgår var jag iallafall och kollade på invigningen av medeltidsveckan (mest för spana in hästar , haha (a) ).
Åk inte till Visby vecka 32 ifall ni vill kunna röra er fritt utan att gå in i människor i innerstan. Mer folk här nu än under Stockholmsveckan.
Igår köpte jag svarta mjukisbyxor som det står Gotland på :thumbup: och en blå tjocktröja på BikBok. Meeeeyyysigt.

Råder bildbrist eftersom jag inte orkar ladda över något från kameran, så en bild som är tagen för några veckor sen på Fårö får duga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0