Asså pallar inte...

Eller jo, fast vafan, har nadda pictures liksom!

Igår var jag i Jönköping hela dagen, en håla detdär ;) Var på IKEA och köpte matta, julgranspynt och massa annat trams, sen gick vi in på A6 och köpte ny mascara. Och det var väl det typ.

Idag var jag i stallet, red ut med Benita, det gick ju bra bortsätt från att hästen jag rider får lite ryck ibland, hah. Kändes som att vägen aaaaaaaaaaaldrig skulle ta slut, helt sjukt alltså. Haha, fyfan.
När jag skulle duscha när jag kom hem bröts nageln av typ aslångt ner så det gör så JÄÄÄÄVLA ont, har typ lust att amputera fingret.
Nu måste jag sova och ta in alla crazy intryck jag har fått idag, ciiiaoo.

I denna nyhetstorka slänger jag in en bild på en annan torka - grönsakstorkan!!

Kommentarer
Postat av: bea :)

hahahha, den sista med bilden där var fan bra ;)<3

2010-12-06 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0