Dag 1; Om mig

Om mig
Fanny heter jag, född den 3 februari 1996, på Gotland. Växte upp tillsammans med mamma, pappa och en lillebror i en stor vit villa på landet, bredvid hästgårdar och åkrar, hade skitroligt tillsammans med mina grannar och brukade ofta cykla hem till farmor för hon bodde så nära.
Jag började skolan 2002, och kommer ihåg första skoldagen.. Spännande. På den skolan fick jag gå i fyra år tills det var dags för mig att flytta till Skövde. Minns fortfarande känslan när mamma och pappa berättade det.. Och när de köpte huset.. Och sålde huset.. Fyfan.. Första besöket på skolan var väldigt nervöst, men jag överlevde, haha. Flyttade hit och hade det helt okej! Ännu en gång trevliga grannar, den här gången inte lika nära till farmor däremot.
Fortsatte hålla på med hästar (som jag började med när jag var tre). Hittade favorithästen Tommy-Lee (i och för sig efter tre år, men ändå).
Hästar betyder galet mycket för mig, och tro mig, jag vill verkligen inte leva utan dom, även ifall man inte alltid känner att det är så kul att åka till stallet en decemberkväll när man bara vill sova.
Vill absolut gå hästgymnasium! Tror jag.. Hm, vilket det blir är däremot väldigt osäkert.

Är väl för det mesta glad, är i alla fall lycklig! Har inte lust att sitta still egentligen, utan vill hålla mig sysselsatt hela tiden (en aning jobbigt när man åker bil långt........).

En aning tankspritt... Men sån är jag med, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0