Dag 17; Mitt favoritminne

Mitt favoritminne

Ojojoj, här finns det hur mycket som helst om skulle platsa in! Har många gulliga lovestories och lite sånt smått och gått, men det som får bli representerat här är förra årets stora kärlek, hihi! Vi kallar honom för "J", yyeeeah, Kissiestyle.

"J" hade jag känt i ungefär två år, umgåtts lite till och från och jag var dökär i honom från ögonblicket jag såg honom. Två år äldre var han dessutom.
Tiden gick (två år) och jag hade väl i princip glömt bort honom innan han kom in i mitt liv igen, den här gången mer intensivt än någon, om man kan säga så. Vi umgicks väldigt mycket i april-maj-juni, sen åkte jag till Gotland, och mina tankar var på honom i princip varje dag. Så jävla kär var jag, så jävla underbart! Så jävla töntigt egentligen, men jag var rätt omogen, trots att det bara var ett år sen.
Sen frammåt slutet av sommaren så började vi chatta väldigt mycket på msn, och han verkade gilla mig med, jag var ju dökär, och det gick verkligen inte en sekund utan att jag tänkte på honom. Längtade tillbaka till Skövde något grymt mycket endast utav anledningen att få träffa honom. Och när jag var tillbaka här träffade jag honom och shiiit, vad jag gillade den killen.
Det gick någon vecka innan vi blev själva tillsammans, och det blev lite strul, hhaha, var så grymt glad den dagen och gick på små rosa moln typ. Sen den dagen har vi aldrig pratat, och vi har i princip inte ens snackat med varande på msn, vi har träffat varandra men stämningen är ju minst sagt lite konstig, haha.
Anledningen till att det inte blev något mer är väl att vi helt enkelt slutade chatta med varandra och sånt på msn, och jag var en liten jobbig f13 haha.
Menmen, det är ett minne jag tänker på då och då, och rätt gulligt är det, med tanke på att jag ville ha honom i två år typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0