Dag 18; Min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag

Helt ärligt så måste jag säga att jag inte minns någon bra födelsedag, (lät som om jag aldrig har haft en bra födelsedag, men det har jag, bara att jag inte minns dom). En födelsedag som jag däremot minns är när jag bodde Gotland, jag fyllde 8 eller 9 och jag hade influensa... Myyysigt.
Låg i min säng hela dagen och höll på med min tamagotchi, åh vad jag älskade den. SHIT VAD JAG SAKNAR DEN, ska gå och starta upp den sen tror jag.
Minns att jag fick 500 kr av farmor och farfar så att jag kunde köpa ridstövlar, var jättestolt typ, haha :) På den tiden nöjde jag mig med konstläder så då räckte ju faktiskt 500 kr ganska långt!

Det är väl i princip det enda jag minns från någon födelsedag, läskigt.. haha. Man tycker ju att man borde minnas mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0