Dag 2; Min första kärlek

Min första kärlek

Seriöst nu.. Minns faktiskt inte vem den första var, var ju hela tiden småförälskad i massa personer på två som riktigt liten (Birk i Ronja Rövardotter blandannat.. Redhead I know..)
Men ifall det ska vara en person som man känner så får det bli Leo, vi var aldrig tillsammans eller något, men jag var upp över öronen förälskad om man säger så.
Han var (och är fortfarande) helt galet söt. Helt galen, fast sjukt rolig. Minns när han gav mig en sån där kula som man spelar med, fatta lyckan... Var helt galet glad den dagen.
Ett annat minne är när vi var i skogen med fritids och han + hans kompis blev glömda i skogen, hur man nu lyckas med det...
Det var väl den som jag tyckte allra mest om när jag var liten..
Faaast nu kom jag på två till, haha, nej, typ tio till. Var värsta playern när jag var liten typ, hahahah :) Men Leo är den som fortfarande ser riktigtriktigt bra ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0