Dag 6; Min dag

Min dag

Ska man skriva vad man gjort idag då? :D Jaaa, jag har varit hos mina kära kusiner i Dalsland, grymt kul. Älskar dom, haha. Såå jäävla gulliga är dom, hela bunten.. Eller ah, tre stycken.
Galet snöoväder och det kom säker 3 dm under natten, bläää......
Sen åkte vi hem, åt världens torraste donut med blåbärscreamcheesetopping på, haha. Fy. Sen när vi kom hem satte jag mig och såg filmen "Couples Retreat", eller "Trubbel i paradiset", som den heter på svenska? En såndär totalt meningslös romantisk komedi som är rätt underhållande att se på ändå.
Nu ska jag ladda upp lite pics på facebook... Godnatt :D
Jaaa, jag vet, jag suger fett på att blogga. Ska bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0