Dag 9; Mitt år 2010

Mitt år 2010

Risk för ganska långt inlägg! Haha.

Året började den 1 januari.. och jag mådde väl egentligen helt okej, hade iiinte riktigt kommit över en kille, haha, men annars så var allt helt super!
Åkte rätt mycket skidor där på vintern.
Februari:
Säfsenresa den 2 februari, grymt kul! Även om backarna kunde varit mycketmycket bättre.
Fyllde år den 3 februari :D
Mars:
Åkte till Sälen en vecka, superkul som vanligt! Vädret var för det mesta ganska bra, fast i slutet av veckan blev det varmt så snön blev lite jobbig att åka i.
April:
En heeeelt vanlig månad, inget speciellt hände, haha, april kanske är årets tråkigaste månad? :D
Maj:
Månaden för Greklandssemester... <333333333333 Haha, åkte till Kreta för första gången och gillar verkligen den ön, allt är iochförsig ganska likt i Grekland, men den var stor och hade lite större städer :D
Juni:
Skolavslutning!!!! Ett av det bästa på året. Skolavslutningen var gaalet grym och bra. Sen var det dags för midsommar, och den var även den galet bra!!!
Juli:
Tog mig till Gotland den tredje, sen började ridlägret den femte. Och det är ju det bästa på sommaren alltså :D Äääälskar ridläger på Sindarve, inget slår det seriöst!
Sen var det dags för släktträff med tjocka släkten, gick bra även det!
Sen sov jag hos Matilda i stan i några dagar, fett nice!
Augusti:
Fick lite ångest och ville inte åka hem från Gotland!!! Stannade kvar hos min moster i två veckor.
Pappa sjösatte båten och for iväg till fastlandet med den samma dag, och det gick bra för dem!
Jag umgicks med mina kusiner, (sjukt nice det med.. någon som märkt att jag gillar mina kusiner...?)
Skolan började igen.. Rätt okej endå!
September:
Skolan satte igång på allvar, träden blev lite gulare... FYFAN. HATAR hösten, får lite småångest, men trodde det skulle vara värre än vad det var :D
Skaffade medryttarhäst, galet bra :D Åkte på bröllop (sjuukt nice med)
Oktober:
Ganska tråkig månad. Tävlade på Tommy i hoppning med okej resultat! Åkte till Skåne en helg, rätt nice.
November:
Åååh, lätt en grym månad! Jonna, Matilda och Hanna kom till mig i Skövde, sjukt nice! Jag åkte till Stockholm med mamma på Stockholm horse show.
December:
Också rätt grym månad. Vet inte varför, men december är ju galet skönt varje år, för då får man jullov ;) Och så är det julkul i skolan!
Julafton och nyårsafton.... :D
Wiee.

Sammanfattningen av detta år är att det faktiskt har varit ett ganska bra år, som gått sjukt fort! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0