Hachiko

RIKTIGT RIKTIGT CHILL dag idag, vaknade runt klockan halv två (sov 13 timmar, jääävligt gött alltså), såg lite film, inte så ovanligt.......
Men i alla fall så såg jag Hachiko nu på kvällen, och FYFAN vad sorglig den var. Trodde jag skulle dö, den var rentutsagt hemsk, shit vad jag grät. Tror jag aldrig har gråtit så mycket till en film. Herregud.. :o Men endå helt underbar, men klarar fan inte av att se den igen själv, måste ha någon som tröstar typ, hahahah. Jag är helt förstörd typ, haha.

Hunden är ju så söt att man smälter... Åh.

Kommentarer
Postat av: bea :)

ååååh, jag veet! den filmen är sjukt bra och jag höll på att börja gråta asså :)<3

2010-12-23 @ 13:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0