Todayy :D

Vet att det inte är idag, eller ah.
Red inte det som jag hade tänkt göra idag. Fick istället väldigt trevligt sällskap på en uteritt, och det tackar man ju verkligen inte nej till!

Jag: Jag mötte två älgar i måndags och ramlade av, typ vid Juta.
Sandra: Okej, där vid sågen eller?
Jag: Ah, precis.
Sandra: Ah, det bor typ en älgfamilj där eller nåt.

TACK ALLESAMMANS FÖR ATT NI UPPLYST MIG OM DETTA, haha. Verker iochförsig inte som att någon på Juta vet om att dom bor där? Tack godegud att det finns annat hästfolk runtomkring som vet det, haha :D

Fick även en present bestående av Tobleronechoklad. Ni vet sån där förpackning med mörk toblerone, mjölkchoklad toblerone, vit toblerone och mixad vit-mjölkchoklad toblerone, det uppskattades oerhört av mig!


Blir nästan ohälsosamt läskigt taggad på att rida när jag ser den här bilden. Usch vad jag älskar hästar, fyfan vad underbart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0