17 Februari 2010

Häst: Lord-River
Typ: Markarbete
Ridlärare: Fanny

River var OTROLIGT seg i början av passet och det var knappt så att han travade. Så har han aldrig varit förut när jag ridit på honom.
Sen fick jag ett spö av Fanny och då blev han genast piggare.
Vi övade "banhoppning" fast med bommar. Typ att rida rätt tempo, vägar osv.
Även att korta galoppen mellan två bommar.
Det gick jättebra när jag skulle rida banan i galopp (även ifall det bara var bommar). Red "snabbt" och bra tempo :)
Fanny tyckte det gick bra. Även ifall jag bröt av lite sent för att jag red så pass snabbt, innan jag skulle byta galopp.
Hon tyckte jag skulle vara jättenöjd.

Kommentarer
Postat av: jonna

SV: Hahah, tack:D du kan va söt:O <3

2010-02-17 @ 22:35:21
URL: http://jopalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0