En hel dag med skidåkning :)

Dagen har varit super! Är sjukt trött nu.. ;)

Klockan 06.23 (exakt I know) gick bussen från skolan. Typ tjugo i tio var vi framme, och bytte om och sånt och sen kasta vi oss ut i pisterna.
Eller kanske inte. Vi åkte någon grön barnbacke först, sen tog vi stolsliften upp och åkte någon backe där och så höll vi på fram till lunch.
Käkade pannkakor och loka :)

Sen var det skidåkning igen. Dom svarta pisterna var bedrövliga, dåligt pistade och fullt av gul konstsnö, hu, sånt vill man inte åka i.
Jag och Bea hittade en backe som var rolig att åka i, även ifall den bara var blå :)

Sen åkte vi hem vid 16.. :( Fast det var ganska roligt att åka buss också, även ifall halvsov under min jacka och lyssnade på radion, höhö.
Så nu är jag GRYYYMT trött, blää.
Ska nog gå och lägga mig nu, hehe.

Och imorn fyller jag år! Wie :)
Bilder från Säfsen kommer nog, när jag får ordning på kontakten mellan mobilen och datan, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: bea :)

Det var jättekul! Vi ska ju åka nästa år och året efter det också, hah;)



Säfsen 2011 och 2012 kommer att bli bäst, om jorden finns kvar tills dess .... hah xD <3

2010-02-03 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0