Fanvadkalltdetär.

Det är så satans kallt i stallet. Fyfan alltså. Vattenledningarna fryser och alla hästar verkar skada sig/bli sjuka (men det beror knappast på kylan).
Lilla (stora) Kahlua har kolik, och vi fick vara med när de skulle sonda honom, det var riktigt spännande! Och lärorikt, och nu vet jag att jag nog inte vill bli veterinär :D
Solero har fått åka till kliniken och sy benet. Tror det var något med griffelbenet.
Ah, och Jazmine går och gnäggar hela tiden som om hon saknar någon, läskigt, haha :)

Nu så ser jag på Spårlöst, lite roligt är det allt ;)

Imorn så ska jag på stan med Bea!Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Vi ska fika, och jag ska köpa lite kläder på H&M ifall jag hittar något fint där, har presentkort där nämnligen :)
Så, hörs imorgon, som lär bli sorgens dag för en jag känner Image and video hosting by TinyPic
Ha det bra så hörs vi imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0