Ponnyakuten

Nyss hemkommen från stallet :D Det var mysigt, fixade hö och det var i stort sett allt jag gjorde :P Åkte hem tidigare eftersom att jag ska försöka packa inför imorn nu :)
Det lär bli svårt, höhö.
Haatar att packa, och speciellt skidgrejer, det tar bara plats och är obekvämt typ.

Imorgon så åker jag ju som sagt till Säfsen, härligt som tusan, dock ska jag upp klockan 05... Gäsp.
Har inte med mig smågodis på bussen :P Ska ha typ naturgodis. Åh, det lät fail. Nejmen typ sån här japansk mix, chilicrackers, yoghurtgodisar och sånt :P Jag gillar det :D

Nu ska jag gå och packa och sen ska jag se avsnitt 4 av Ponnyakuten som visas på tv nu på söndag klockan 19.00 i Barnkanalen :)

Uppdaterar nog senare, imorn lär det inte bli något på morgonen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0