Trötter och ingen ridning :(

Jag fyller år idag :) 14! ;)

Fick lite kläder, en klocka, nya skidglasögon (:D), en ny morgonrock, smycken och massa mer :)
Sen så skulle jag försöka ta mig till skolan, och det var en upplevelse i sig. Utanför dörren var det i princip 20 cm nysnö.. :( Och vår väg är avstängd så vi var tvugna att gå ut till bilen som står typ 200 meter bort.
Som tur var hade en snäll granne skottat en liten gång på hela gatan så att det gick att gå.
När vi kom till bilen så var den såklart inplogad i snön. Men som tur var så hjälpte dom som håller på att gräva på vår gata oss att gräva bort snön :) Då var klockan redan halv nio, och då börjar ju jag :P
Så jag kom till skolan tjugo minuter försent, haha :)

Och nu ikväll så har jag käkat tårta, pratat massa i telefon och sett på tv.. härligt :D Men är fortfarande lite trött efter gårdagen tror jag :P
Ridningen blev dock inställd idag på grund av snöoväder, och ridhuset är avstängt för att dom är rädda att taket ska rasa in så som det gjorde i Uddevalla, hm :(
Så godnatt :D

Kommentarer
Postat av: Kia

Grattis :)

2010-02-04 @ 17:43:40
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0