Bara bara bara slappa..

..eller nästan i alla fall.
Dagen har varit grymt chill, inte gjort speciellt mycket. Vet inte ens när jag vaknade, men det kanske var runt 11-12? :P
Sen så vid tretiden gick jag till ICA och köpte godis, och nu så vill jag inte äta mer godis på ett bra tag.. Euw. Vill ha godisförbjud, and I promise, I'm not the only one ;)

Sen så frammåt halv sju tiden så gick jag och grannarna ut och åka lite i våran egna "pulkabacke", inte specielt mycket pulkaåkning i den, mest sån dära mjuka brädor man åker på, vet inte hur jag ska förklara ;)
Var i alla fall ute tills halv tio, då gick allihopa in till sitt.
Så nu sitter jag är chattar lite på msn, kollar runt lite på hästnet och lyssnar på dålig musik.
Gaanska tråkigt sätt att fördriva en lördagkväll på, men, men. Lugnt och skönt är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0