En sak jag glömt..

.. att berätta är att jag har en ny mobil, woho :P
Fick den för typ en vecka sin, hihi :P Eller en halv kanske, typ :)
Det är i alla fall en vit Samsung s5230, och den verkar ju bra :) Kameran är verkligen inte så dålig som alla påstår :O
Snygg är den dessutom, Fanny ♥ Vita mobiler.
Det är dessutom (igen) väldigt skönt att trycka på touchen :D För den är inte spec. seg eller nåt, yeeah. Dock så verkar inte skivan med installationsgrejen funka, huh.

Nu ser jag på Outsiders, tycker hon med dockorna är sjukt läskig, men killarna med flightspotting och flygvärdinnekläder är helt okej :) Kanske bara för att jag gillar flygplan/flyga/flygplatser? Omg, hoppas dock inte att jag blir en sån, huh.



Kommentarer
Postat av: malin

fan vad gött?

vrf har du den inte till skolan?:)

<3

2010-01-25 @ 20:39:28
URL: http://haakons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0