Hiss & Diss

Dag att hissa och dissa lite... :)
Kanske inte så originellt, men ändå :P



1. Importerade hästar!
Hiss för importerade hästar! (Då menar jag inte sånna för 1000 €, snarare sånna för 5000 €)
Svenska hästar är över lag fruktansvärt överdrivet dyra, hittade en annons med en häst för drygt 200.000 tusen, och den hade varit skadad. Nej, kvalitétshästar kan man få för halva priset i tex. Holland, Tyskland, Lettland, Polen, Irland.
2. Spetsleggings
Jag tycker spetsleggings är himla snyggt! :) Dock har jag inte hunnit köpa än! :O Har inte orkar ta mig ner till stan, ångrar att jag inte köpte det när jag var på Gotland.



1. Smutsiga Converse
Jag tycker det är lite småskabbigt med smutsiga converse, speciellt vita. Tvätta dom ffs! Eller smutsa inte ner dom.. Det är inte speciellt roligt med trasiga converse heller..

2. ACO Vitamineral Familj
Det finns ingen vitamintablett/kosttillskott som är äckligare än den här. Tro mig, jag har smakat många sorter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0