Ny header

Har designat om lite =D
Ny header + bakgrundsfärg.
Fick sätta mig vid mammas dator, för att photoshop vill inte fungera på min dator. Jag är nästan deprimerad över det.
Igår red jag, och det gick helt okej :)
Red på Jasmine (8 år, c-ponny, fux, sto) och hon gick fint i form. Vi övade lite skänkelvikningar och framdelsvändningar, och fatta galopp på en speciell punkt.

Idag så var det skola, och brandlarmet gick när vi satt i maten. Fast mattanterna sa åt oss att sitta kvar, så där satt vi i 5-minuter med ljudet av brandlarmet.
Sen kom kocken och sa åt oss att gå ut, sen kom typ brandbilar och sånt, fast det brann nog aldrig "på riktigt".

Imorgon har jag sovmorgon :)
Och sen skola, och sen HEEEEEEELG.
Gud vad skönt!
Ska ladda över bilderna nu, så bilder kommer snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0