Segt med uppdatering + inga bilder..

Just nu är det väldigt segt med uppdatering. Och så har jag inga bilder, buhu :(
Men det mycket som ska göras nu när vi är på Gotland, många man måste umgås med om man säger så, haha ;)

Imorn drar vi som sagt in till Visby för att shoppa lite, har ju presentkort och sånt på Visbyströvet som jag "måste göra av med".
Efter det så åker vi hem till min moster och kusinerna. Har ju fått en ny kusin där så måste ju kolla på honom =D
Sen blir det farmor och farfar, och så kanske kolla lite på en båt.
Sen på kvällen åker vi hem till Fårö igen.
Uppdaterar då troligtvis inte förrän i morgonkväll eftersom vi ska upp tidigt imorn, suck.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag gillar din design, den är jättefin! :)

2010-01-05 @ 13:18:22
URL: http://linnesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0