Hemma.

Hemma igen efter världens bästa ridläger med världens roligaste tjejer, haha :)
Grät som fan när jag gick ifrån stallet, usch :'(
Världens bästa fjording har jag ridit också, kära Briljant aka. Grålle, världens snabbaste, mest hoppglada och heta fjording, love you :D
Nu ska jag bara ut och njuta av Fårösommaren när den är som bäst, bilder kommer kanske ikväll :)
Film från clearrounden kommer kanske sen, eftersom att Hanna filmade mig :) Nollade och fick rosett. Ridläraren hade kommenterat min ritt med: "Snabbaste rundan idag i alla fall, haha!", för snabbt gick det trots att jag höll in honom så mycket det gick.
Saknar ridlägret och skulle göra vad som helst för att få vara på Sindarve nu, trots att jag är grymt trött både psykiskt och fysiskt ;)

Kommentarer
Postat av: hanne

uppdatera? ):

(a)

2010-07-19 @ 17:14:22
URL: http://hannefonnhartikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0