Lite bilder (bättre sent än aldrig).

Pallade inte logga in på bloggen förrens nu, har lite annat att pyssla med! :) Väskan är fortfarande inte färdigpackat, och jag tror jag löser "stängaväskanproblemet" med att låna en del av brorsans väska. Haha.

Hade i alla fall en jättetrevlig stund på sjön idag! Örlen var faktiskt bättre än jag trodde, mycket!
Idag var det jag som körde båten, hahaha. Jag är faktiskt bra på det, för det är ju inte direkt svårt!
Underbart roligt är det i alla fall! Typ livet, faktiskt.



1. Jag vill också ha en jetski! Sååååå himla avundsjuk! :O
2. Där vi sjösatte båten.
3. Lite motor/vattensprut bild, haha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är detta din kompis http://trollhare.files.wordpress.com/2009/01/cimg5894.jpg ?



din bästis ;) ;) ;) ;) ;)

2010-07-03 @ 13:53:49
Postat av: hanna

sv: hahah! :D<33

Men skulle du kommma hit klockan 12 imorn? :)

SMSa mig svaret :)

2010-07-04 @ 18:00:29
URL: http://hannaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0