Säve.

Minsta flygplatsen ever liksom! Haha. Men den var väl mysig på sitt sätt.
Flygplanet var större än jag trodde, ett ATR 75-500 var det, två säten på varje sida mittgången.
Gratis läsk och chokladboll fick jag eftersom jag var undermålig, hihi.
Tog bara en timme att flyga från Göteborg till Visby. Lite moln över sydsvenska höglandet, resten klart.
Så fort man kom ut över Östersjön så påbörjade dom inflygningen: "Cabincrew ten minutes for landing", haha kändes konstigt att börja flyga in mitt ute i ingenting.
Nu har jag precis kommit in från en liten cykeltur ner till bryggan. Alltså jävlar vad härligt det är! RIKTIGT. Mina galna lamm har jag klappat på och nu känns det som sommar, ååh :)
Nu ska jag käka Gotländska jordgubbar, kan det bli mer sommar? Naaajj ;)
Den modellen var planet. Fast vitt och grönt och tillhörde Golden Air/Gotlandsflyg. Dessutom var det den vingligaste landningen jag någonsin varit med om :S Så fort dom hade touchat down så vinglade planet som in i helvete. Haha fyfan. Landningen sist på Landvetter var: :love:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0