1; Alice gästbloggar! :)

hejsan svejsan fannys läsare.
tänk vilken makt jag har nu, kan ju typ, ta bort hennes blogg om jag vill (a)
eller typ ta bort hennes header och sätta in nån header på henne skelandes i en rullstol, jag har jättemånga sånna bilder! :)
vem vet hur hon beter sig ensam med mig?

OKIIIIIII
faynie fejniesson, älskar dig, muchooooooooooo!
vi bara måste va innan du åker till göttisland
och göra detdär med muffino boyio. och hoppas att vi inte skrämmer honom, så han typ kräks upp hjärtat, som förra gången ( don't worry läsare, he is alive! mer eller mindre... ).

OKEJ PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333333333<3<3<33<3<3<3<3
snart gästbloggar jag igen, kanske lite seriösare, men who knows? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0