aliicccccciiiiieee skrivherrrr på tieeep fayniieees bloggishh §§§

hej alla fannys söta läsare, jag är fannys bästaste bästis, ville bah säga att fanny är bäst i världen, okej, alltså superduperlupergupertupervupermuperbäst i världen (a)
hon är jättekul att vara med, det går seriöst inte en minut utan att jag skrattar med ihop med dig fanny, hihi, kommer suga balle när du åker till göttttland, men vi får la smsa osv osv osv osv :)
iaf....
hon är också världens finaste, har fint hår, fina fräknar hihi, fina ögon, och the whole shiiiit, så är hon världens bästa bästis iiiiiiih, snyggis,  förstår inte vart alla killar tar vägen? fast lika bra att hon inte är ihop med nån :D , jag tänker minsann inte dela med mig , hihi, hon är bara min så ni vet :D
Fanny, jag vet att du precis tänkte "ah, din och mr. Q's" haha (a)

meeeeeeh ah, så äre askul hemma hos henne, hennes föräldrar pratar asnice, gåttlänska, töfft alltså :D, så äre kul att höra henne skryta om hennes tuffa dyyyyra shampoon :D
vi har seriöst a-l-d-r-i-g tråkigt tillsammans, och vi har seriöst världens konstigaste konversationer...
skulle seriöst dö om nån läste det igår, " mja, fast man måste ju träna lite också", typ dog när hon skrev de, faaaast ni får verkligen inte veta vad det handlade om, lite hemligt måste man ju ha (a)
vet inte vad jag ska skriva mer....
okej, fanny, utan dig hade klassen fan sugit totalt, vem skulle jag vart med då? alltså utan att dö av tråkhet, inte för att dom är tråkiga (fast 99,999999 % är ju det, men ändå), utan mer för att det är du som är fööööör rolig :D
älskar dig huuuuuuuuuuuur mucho som helst, du är världens bästa babe, puss på dig!


jag tillsammans med min största idol, som jag har turen att ha som BFF.
ALICE EWALDSEN + FANNY UNNERFELT = BÄSTISAR FÖRALLTID

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fin bild på er :)

2010-06-22 @ 22:05:32
URL: http://linnesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0