Huvudet på tangentbordet.

Igår var jag så jäkla trött att jag knappt kunde se vad som stog på skärmen och höll på att somna med huvudet på tangentbordet typ, haha.
Så det blev sängen rätt tidigt ;)

Har nyss vinkat av mamma som ska ut och flyga lite nu och vara borta i några dagar.
Idag så är det skola, bläbläblä, sen hem och sen vidare direkt till frissan, fast jag ska inte klippa mig :)
Det är dessutom shortsväder, så jag passar på att ha på mig shorts, hehe :D

Ah, hade inte så mycket att skriva, hehe. Slänger in en liten random bild från när jag flög till Kreta, haha.
Och det är inte smuts på rutan ifall det är någon som tror det, det är iskristaller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0