Jag suger på idéer.

Åh, fan, hatar när man byter design och header på bloggen och tröttnar redan andra dagen på den. TYPISKT MIG!
Har zero bra bilder att ha till en header, och jag vet exakt hur jag vill ha det. Så irriterande!

Snart sticker jag iväg till stallet och kommer hem sen vid nio tiden tror jag. Blir en lång dag idag, och vi ska ha en minidressyr och hopptävling, fatta vad jag kommer suga. Även ifall jag ska ha bästa ponnyn ♥. Det är jättesvårt att sitta ner i Tommys trav, och han har jättesvårt för galoppfattningar ibland. Hu. Han är mer hopp-ponny :D
Nu ska jag gå och byta om till lite ridkläder, och hihi, det pirrar lite i magen :cool:.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0