Jotack.




1. Hoho. Seriöst alltså. 2. Hopphopp. 3. Fråga mig inte vad jag gör för det vet jag inte själv. 4. Moi et Alice. 5. Legs up.
Just kommit in efter en wonderful day med Alice, mycket nice :D
Både lite chatroulette, några glassar och massa god mad. (HEHEHE ALICE). Vare pinsamt där vid matbordet med alla kära vänner? Haha. Skoja.
Han med att vara ute och göra massa roliga saker. Okej, typ larva oss och hoppa studsmatta. And That Was That.
Och självklart, vara galna på busshållsplatsen? Tradition mina vänner! Tradition!
Nu ska jag snart kila ut, eller sätta mig vid TV:n, au revoir!

Kommentarer
Postat av: alice

tur att ni har mat hemma, annars hade jag inte vart din kompis, mitt liv går ju ut på att äta :)

ihihihih, blickarna HAHA XD

<112

2010-07-01 @ 10:21:31
URL: http://aliccce.blogg.se/
Postat av: Linnéa

sv: Hehe jo jag fatta nog det :) tack!

2010-07-01 @ 11:49:41
URL: http://linnesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0