Nymålat!

Nymålade naglar, så jäkla härligt!
Sitter utomhus och ska snart dra på överlacket, tjoho!
Blir nog sängen relativt tidigt idag, upp tidigt imorn och FIRA MIDSOMMAR! Viktigaste dagen på året without a quest :D
Tröjan jag skulle ha på mig gick sönder  :angry: Så det får bli klänning + massa andra kläder som får följa med!
Sååå taggad + att jag får sola och bada lite imorn också! :thumbup:.
Och vädret ska vara okej, så allt kommer bli heelnajs tror jag!
Kanske kommer att mobilblogga.

Fick dessutom ordentligt med bränna idag när jag sola, fast inte som jag ville ha den, har en "vit" rosett på skinnet hahah. Så går det när man knyter konstigt :D
Jag och Alice gick dessutom en promenad runt hela Sjötorpa, snacka slut vi var efteråt eftersom det var typ 30 grader varmt, haha.

Byeeee :D :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0