Svar på frågor.

Vad är ditt besöksrekord? Runt 50-60? Hihi. Inte så många med andra ord :)
Är din lillebror extra bra på ngt? Matte, hahahaha.
Varför äter ni alltid kyckling på fredagar? För att det var en låt som var med i någon tv-reklam som handlade om kyckling på fredagar!
"På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest - Men fredag är ändå den dagen som känns bäst - Ge mig då kyckling, det gillar jag mest - Kyckling på fredag, det enda jag vill ha - Kyckling på fredag, då mår man riktigt bra - Kyckling på fredag, vad var det jag sa? - Jag vill ha fredag idag!"
Suger eller slickar du på klubbor? :D Suuuuuuuuger.
Vad är det bästa med där du bor? Att jag kan cykla till stallet, har ett najs hus, och världens bästa kompis!
Vad gör du på fritiden? Stallet ofc. Eller datan typ. Hey nolifer.
Din favoritmat? Kyckling och Orientalisk BBQ.
Favoritgodis? Äter inte så mycket godis, men lakrits eller surisar!
Har du facebook? Yes.
Vart någonstans i Europa vill du åka? Förutom Grekland♥♥♥♥ så vill jag åka till Russia :D
Vart någonstans i världen vill du åka? :D Ryssland, för hela den ligger faktiskt inte i Europa! Eller så vill jag åka till Virgin Islands of the United States, som ligger i Västindien :D
Din favoritparfym? Daisy by Marc Jacobs, för tillfället!
Använder du hårspray? Ibland. Mest bara för att håret blir allderles för mjukt och flygigt annars. Använder något från Sebastian Professionals. Luktar melon, asgott :D
Tävlar du mycket med hästar? Inte så mycket, har liksom ingen häst som det funkar till 10000 % med. Men till nästa vår får vi se ;)
Vad hade du för kamera innan du köpte system? (:
haha (a)
Hade en grön, Samsuns s630, tror jag den heter? :O
Vad vill du jobba med som vuxen? Jobba med hästar, veterinär eller fastighetsmäklare, hihi.
Vad vill du gå för gymnasium? För tillfället hästgymnasium :)
Vad gillar du att göra på fritiden? Rida.
Vad har du för mobil? Någon skit från Samsung :D
Vad har dina föräldrar för bil? Saab och Jaguar.
Hur ser ditt rum ut? Vita väggar, fondvägg med tyg (SOM SKA BYTAS UT! Till något rosa, :D), en vit soffa under min loftsäng, ett skrivbord och två bokhyllor typ. Kan ladda upp bild någon annan dag.
Vilken är din favoritgren inom ridning? Beror helt på humör, och häst, och hur lektionen har gått! Har jag ridit dressyr och det gått bra så ba: "Åh! Det är dressyren jag vill satsa på!" och likadant med hoppning/terräng you name it. Och ifall det gått dåligt så ba: "NEJ! Alltså det går aldrig bra i dressyren. Varför rider jag ens dressyr?!?!". Haha.
Vill du satsa mer på ridningen? Absolut!
Ska du och alice bli " alice och fanny of skövde"? :D Men självklart kära du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0