Svar: (uppdaterar under tiden)

anonymsson om Aliiiicccie är grym.:
hur många bästisar har du?
ONE.

har du vart gravid nån gång?
Nepp.

kör du fram eller bakifrån?

Föredrar från sidan.

gillar du att kyssa din lillebror?
Absolut.

hur mkt shoppar du för i månaden?
Ask my mother.

vill du hångla med mig?
Självklart, vi för ju det på alla lektioner? :O

råttan tjoffsan i nils karlssonpyssling om Aliiiicccie är grym.:
gillar du muffin?
vill nämligen bita han i tårna med ditt samtycke!

Han är lite småläskig.

gillar du ost?
Baconost in :love:

gillar du mögelost?
kan också vara mer än en möglig sak, hihihiih!

Nej, mögelostar faller mig inte i smaken, heh.

alice om Aliiiicccie är grym.:
gillar du att dansa på bordet med mig?
Japp. Speciellt när man slår händerna i taget så det börjar blöda :O

gillar du att se på skräckis med mig? :D

Oja <333333333333

ÄR JAG DÖÖÖMYSIG ATT HÅLLA I HANDEN?
Ja, FETT.

NÄR DU HÖLL MIG I HANDEN, VAR DU RÄDD DÅ? :D
Asrädd. HAHA.

GILLAR DU FOLK FRÅN GÖTTTTEBORG?

JAOOO. Speciellt diiig.

skulle du uknna gå med string i skolan en hel dag om du fick 1000 kr? :)
utan byxor alltså

Nope, tror inte det :D

vill du kräkas på n-å-n? :D
Mjaa, kanske :D

vad skulle du göra ifall jag kom fram och gav dig ett presentkort på LIDL? :)
Haha, typ gå in och köpa massa chips :D

vad skulle du göra ifall jag ställde mig naken mitt i natten och sjöng dendär lejonkungenlåten ashögt? :D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Gud vad jag skulle skratta XD XD

KUKEN om Aliiiicccie är grym.:
gillar du mig?
oja.
hur många gånger har du träffat mig?

miljontals.
pussa på mig tack?
självklart.

skit i de du om Aliiiicccie är grym.:
är din kompis alice singel? :D
japp, adda henne på fejjsbok, hon gillar alla mörkisar.

alice igen om Aliiiicccie är grym.:
vad blir " isak min broder" på engelska? :)
I SUCK MY BROTHER :D

om du var ihop med mig, skulle jag få vara ihop med kjell-ove då? :)

nej. vill inte ha några ***** i vårt förhållande, haha :D

skit i de du 2 om Aliiiicccie är grym.:
hur många timmar om dygnet är alice seriös?
ZERO.

skrattar hon mycket? :D:D:D
helahelahelahela tidentidentidentiden :D

hanne. om Aliiiicccie är grym.:
vilka bloggar följer du?
blondinbella, kenza, paow, kissie, dessie, Isabelle Strömberg, din, Alices + ett antal fler kompisars :D

hur många unika besökare har du varje dag? xd

not so many, men igenomsnitt typ 20, haha.

åsa om Aliiiicccie är grym.:
gillar du lärare med mustach?
självklart. speciellt när dom står nära en och har dålig andedräkt.

alice igen om Aliiiicccie är grym.:
vad blir " isak min broder" på engelska? :)

om du var ihop med mig, skulle jag få vara ihop med kjell-ove då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0