3; Alice svarar ;)

vilken är hennes favoritfärg? Hon gillar vitt tror jag (a)

favoritmat? Buffé på orient palace?

sysselsättning på fritiden? Datanörda, rida och fota tror jag!

favorit skolämne? Franska helt klart, nejmen so tror ja :D

favoritställe i världen? GREKLAND

favoritställe i sverige? Båstad, Fårö, Visby

hennes drömfrisyr? fattade typ inte? >: om hon vill ha nån frisyr är väl bara att ha den? 8D

hennes idol? hon dendär alice ewaldsen :D

hennes favoritlärare? Tina typ :)

hennes favoritnagellack?  det hon köpte idag? :D ett grått.

Vad gillar hon för killar? steeeekare ;)

Vad gillar hon för bilar? dyyyra, med grått skinnsäte i , hoho ;)

Vart går hennes dröm resemål?  RYSSLAND :S :S

Hur blev du och hon kompisar? typ när jag bitchblickade henne på IP i femman, haha!

Hennes favoritgodis? lakris? (a)

Hennes favorit "ord"? nått dom säger i marie antoinette kanske? INGEN ANING.

Det bästa hon någonsin gjort för dig? eh, haha allt hon gör är bäst så :')

Är hon kär i någon? näe, men nu på sommaren... oups, ska inte säga tooooo much,sry! ;)

föredrar hon hellre låga strumpor än vanliga långa? beror typ på skorna? (a)

skulle hon bli sur om jag ändrade hennes design på bloggen till typ, asgräsliga färger? nej, hon skulle bara byta tillbaka ;)

vilket är hennes favoritplagg? eeh, mjukisar? :D

vart handlar hon helst kläder? på internet så slipper hon motionen man får ;)

ifall dhonvar tvungen att färga ditt hår i vilken färg som helst, vilken skulle du välja? eh, rött typ 8D

hur många olika nagellack har hon? typ 30 stycken i olika färger :D

favoritlåt? bag in da box (h)

hur länge brukar hon duscha? eh, typ 10 minuter? (a)



Kommentarer
Postat av: jonnnna

Fanny, min lilla cutepie =)

Miss u :O:O:O men snart ses vi ! :D:D::D:D:D:D:D:

Älskar dej baby <3

2010-06-08 @ 22:00:32
URL: http://jopalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0